Webwriting – jak pisać do internetu, aby klienci chcieli czytać i kupować
W ramach cyklu Szerokie Horyzonty – LifeScience Business Academy, zapraszamy na kolejne ze szkoleń realizowanych we współpracy z Google Firmy Jutra. Tym razem będzie to „Webwriting – jak pisać do internetu, aby klienci chcieli czytać i kupować”. Porozmawiamy o tworzeniu tekstów, które sprzedają i wzbudzają zainteresowanie czytelnika.
Wybierając się w internetową podróż w poszukiwaniu nowych klientów, bardzo często skupiamy się na celu zamiast na poszczególnych etapach tej wyprawy. Łatwo jest w ten sposób przegapić istotne szczegóły, dzięki którym możemy nasz cel osiągnąć znacznie szybciej i z lepszym skutkiem.
Czego dowiesz się na szkoleniu?
- jak tworzyć wartościowe i merytoryczne teksty;
- jak poprawić treści aby były bardziej przyjazne dla internautów;
- w jaki sposób dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów;
- jakie narzędzia warto w tym celu wykorzystać.
Zwiększ skuteczność swoich tekstów dzięki wykorzystaniu narzędzi oraz praktycznych wskazówek. Dowiedz się krok po kroku jak stworzyć teksty, które będą interesujące dla czytelników i równocześnie zwiększą sprzedaż.
Najbliższe ze spotkań już 6 września o godzinie 10:00.
Szkolenie jest bezpłatne. Zarejestruj swój udział!
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Szkolenie adresowane jest do osób zainteresowanych efektywnym rozwojem działalności gospodarczej.
W trakcie spotkania skoncentrujemy się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomagają tworzyć unikalne, wartościowe i skuteczne teksty do internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych
Ekspertem tematu jest Agnieszka Kapusta – Trener marketingu – Doradca Google w Programie Firmy Jutra;
Z marketingiem internetowym związana od 2012 r. Zajmuje się opracowaniem strategii działań promocyjnych w internecie oraz analizą ich efektów. Doświadczenie zdobywała w agencji interaktywnej, a następnie jako freelancer współpracowała z markami z tak różnych branż jak beauty, nieruchomości czy przemysł.
Głęboko wierzy, że analityka i odpowiednie dobrane kanały komunikacji to więcej niż połowa sukcesu. Aktualnie doradca w programie Firmy Jutra.
Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszego Eksperta, wykorzystaj możliwość bezpośredniego zadawania pytań!
- CO: Webwriting – jak pisać do internetu, aby klienci chcieli czytać i kupować
- KIEDY: 6 września 2022, 10:00 – 11:30
- GDZIE: online
- KOSZT: bezpłatnie