Jak wykryć atak socjotechniczny i jak po wykryciu poprawnie zareagować? Jak skuteczniej sprzedawać i mądrzej mówić o swojej ofercie? Na początek mentoring.

Jak przestępcy zdobywają informacje o firmie i pracownikach (także z ich prywatnych profili i w serwisach społecznościowych)? Gdzie (nie tylko w Internecie) można znaleźć nasze dane i co zrobić, aby ograniczyć do nich dostęp osobom niepowołanym? Dlaczego klienci nie chcą u Ciebie kupować? Tego wszystkiego dowiesz się na spotkaniu organizowanym przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego.
Na bezpłatne spotkanie mentoringowo - networkingowe zapraszamy wszystkie osoby chcące poszerzyć swoją wiedzę z zakresu prowadzenia biznesu i cyberbezpieczeństwa 23 maja w Zielonej Górze, o godz. 17.00 (informacje o miejscu spotkania zostanie przesłana w późniejszym terminie).
Ataki socjotechniczne mocno różnią się od klasycznych włamań komputerowych, a niestety coraz częściej dotyczą polskich firm. Kiedy celem ataku są ludzie, nigdy nie wiadomo, jak zareagują. Pracownicy muszą być gotowi na wszystko i błyskawicznie podejmować decyzje. Nie ma czasu by ofiary konsultowały polityki bezpieczeństwa, a pomóc może im tylko zdrowy rozsądek. Niestety, w stresie i zmęczeniu, nie zawsze wszystko działa tak, jak powinno.
W ramach prelekcji dowiesz się o kulisach ataków socjotechnicznych przeprowadzonych przez zespół bezpieczeństwa Niebezpiecznik.pl w latach 2014-2024 w kilku polskich firmach z różnych branż. Wykład jest DO BÓLU PRAKTYCZNY i bazuje na realnych przypadkach:
Z jakich sztuczek najczęściej korzystają atakujący?
Na jakie ryzyko naraża nas smartphone? Co zrobić, aby nie dać się przez niego „śledzić”?
Czym może skończyć się wejście na „złą” stronę internetową?
Jak prowadzić firmową korespondencję z kontrahentem w bezpieczny sposób: jak przygotować e-maila, umowę i prezentację, aby poza tym co chcemy przekazać, nie udostępnić także dodatkowych informacji?
Nie zabraknie także praktycznych informacji dot. handlu internetowego, marketingu i psychologii sprzedaży. Podczas spotkania będą mogli Państwo wysłuchać świetnego wykładu - Dlaczego klienci nie kupują – mimo, że produkt jest świetny, a kampania „robi wszystko, co trzeba”?
Gośćmi specjalnymi będą:
Piotr Konieczny - ekspert ds. bezpieczeństwa, od ponad 16 lat pomagający największym polskim i zagranicznym firmom w zabezpieczaniu ich sieci przed atakami. Wielokrotny zdobywca nagród za najlepsze prelekcje na największych polskich konferencjach poświęconych bezpieczeństwu IT, laureat prestiżowej nagrody Digital Shapers 2018 magazynów Forbes i Business Insider. Wykładowca studiów podyplomowych z cyberbezpieczeństwa na Akademii Marynarki Wojennej i Akademii Górniczo-Hutniczej. Założyciel serwisu Niebezpiecznik.pl, firmy doradczej, która nie tylko konsultuje projekty pod kątem bezpieczeństwa IT, ale także prowadzi największy w Polsce serwis poświęcony tematyce szeroko rozumianego cyberbezpieczeństwa i prywatności.
Dagmara Kokoszka-Lassota - dyplomowana ekspertka w zakresie psychologii marketingu i sprzedaży oraz cyberbezpieczeństwa, projektantka doświadczeń zakupowych z ponad 14-letnim doświadczeniem w pracy z biznesem. Specjalizuje się w psychologii marketingu i sprzedaży, psychologii mediów społecznościowych oraz analizie decyzji konsumenckich. Pracuje na styku psychologii, strategii, komunikacji i zachowań klienta. Trenerka technik pamięciowych oraz koncentracji uwagi. Ekspertka ds. digital marketingu, pozwalającym na szczególne zrozumienie psychologii mediów społecznościowych. Autorka książki „Dlaczego klienci nie chcą od Ciebie kupować?”.
Spotkanie realizowane w ramach projektu „Lubuskie łączy Biznes” finansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027 w ramach Priorytetu 1 Fundusze Europejskie dla Lubuskiej Gospodarki, Działania 1.8 Rozwój Inteligentnych Specjalizacji.

#FunduszeEuropejskie
