Jak wykryć atak socjotechniczny i jak po wykryciu poprawnie zareagować? Jak skuteczniej sprzedawać i mądrzej mówić o swojej ofercie? Na początek mentoring.

22.04.2025
Sections :
Categories :
Baner

Jak przestępcy zdobywają informacje o firmie i pracownikach (także z ich prywatnych profili i w serwisach społecznościowych)? Gdzie (nie tylko w Internecie) można znaleźć nasze dane i co zrobić, aby ograniczyć do nich dostęp osobom niepowołanym? Dlaczego klienci nie chcą u Ciebie kupować? Tego wszystkiego dowiesz się na spotkaniu organizowanym przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego.

Na bezpłatne spotkanie mentoringowo - networkingowe zapraszamy wszystkie osoby chcące poszerzyć swoją wiedzę z zakresu prowadzenia biznesu i cyberbezpieczeństwa 23 maja w Zielonej Górze, o godz. 17.00 (informacje o miejscu spotkania zostanie przesłana w późniejszym terminie).

Ataki socjotechniczne mocno różnią się od klasycznych włamań komputerowych, a niestety coraz częściej dotyczą polskich firm. Kiedy celem ataku są ludzie, nigdy nie wiadomo, jak zareagują. Pracownicy muszą być gotowi na wszystko i błyskawicznie podejmować decyzje. Nie ma czasu by ofiary konsultowały polityki bezpieczeństwa, a pomóc może im tylko zdrowy rozsądek. Niestety, w stresie i zmęczeniu, nie zawsze wszystko działa tak, jak powinno.

W ramach prelekcji dowiesz się o kulisach ataków socjotechnicznych przeprowadzonych przez zespół bezpieczeństwa Niebezpiecznik.pl w latach 2014-2024 w kilku polskich firmach z różnych branż. Wykład jest DO BÓLU PRAKTYCZNY i bazuje na realnych przypadkach:

  • Z jakich sztuczek najczęściej korzystają atakujący?

  • Na jakie ryzyko naraża nas smartphone? Co zrobić, aby nie dać się przez niego „śledzić”?

  • Czym może skończyć się wejście na „złą” stronę internetową?

  • Jak prowadzić firmową korespondencję z kontrahentem w bezpieczny sposób: jak przygotować e-maila, umowę i prezentację, aby poza tym co chcemy przekazać, nie udostępnić także dodatkowych informacji?

Nie zabraknie także praktycznych informacji dot. handlu internetowego, marketingu i psychologii sprzedaży. Podczas spotkania będą mogli Państwo wysłuchać świetnego wykładu - Dlaczego klienci nie kupują – mimo, że produkt jest świetny, a kampania „robi wszystko, co trzeba”?

Gośćmi specjalnymi będą:

Piotr Konieczny - ekspert ds. bezpieczeństwa, od ponad 16 lat pomagający największym polskim i zagranicznym firmom w zabezpieczaniu ich sieci przed atakami. Wielokrotny zdobywca nagród za najlepsze prelekcje na największych polskich konferencjach poświęconych bezpieczeństwu IT, laureat prestiżowej nagrody Digital Shapers 2018 magazynów Forbes i Business Insider. Wykładowca studiów podyplomowych z cyberbezpieczeństwa na Akademii Marynarki Wojennej i Akademii Górniczo-Hutniczej. Założyciel serwisu Niebezpiecznik.pl, firmy doradczej, która nie tylko konsultuje projekty pod kątem bezpieczeństwa IT, ale także prowadzi największy w Polsce serwis poświęcony tematyce szeroko rozumianego cyberbezpieczeństwa i prywatności.

Dagmara Kokoszka-Lassota - dyplomowana ekspertka w zakresie psychologii marketingu i sprzedaży oraz cyberbezpieczeństwa, projektantka doświadczeń zakupowych z ponad 14-letnim doświadczeniem w pracy z biznesem. Specjalizuje się w psychologii marketingu i sprzedaży, psychologii mediów społecznościowych oraz analizie decyzji konsumenckich. Pracuje na styku psychologii, strategii, komunikacji i zachowań klienta. Trenerka technik pamięciowych oraz koncentracji uwagi. Ekspertka ds. digital marketingu, pozwalającym na szczególne zrozumienie psychologii mediów społecznościowych. Autorka książki „Dlaczego klienci nie chcą od Ciebie kupować?”.

Spotkanie realizowane w ramach projektu „Lubuskie łączy Biznes” finansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027 w ramach Priorytetu 1 Fundusze Europejskie dla Lubuskiej Gospodarki, Działania 1.8 Rozwój Inteligentnych Specjalizacji.

#FunduszeEuropejskie

Sections

Categories