Jak zostać dostawcą U.S. Army w Polsce

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego oraz Ministerstwo Rozwoju i Technologii organizują szkolenie pt. „Jak zostać dostawcą U.S. Army w Polsce”.
W trakcie spotkania uczestnicy poznają podstawowe zasady skutecznego ubiegania się o zamówienia dla armii amerykańskiej stacjonującej w Polsce.
Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców, właścicieli i menadżerów firm zarejestrowanych w Polsce.
W wydarzeniu udział wezmą:
Jacek Bogusławski – Członek Zarządu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Ronald Farkas – Założyciel i Prezes Poland-U.S. Operations
Anastasiia Vasylenko – Dyrektor Programów Logistyki w Poland-U.S. Operations
Ewelina Nimsz-Witosławska – Zastępca Dyrektora Logistyki w PlusOps
Organizatorzy:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Szkoleniowiec:
Poland-U.S. Operations – firma doradcza specjalizująca się w relacjach polsko-amerykańskich w dziedzinie obronności.
Szczegóły wydarzenia:
📍 Miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego,
al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań (sala posiedzeń II, parter)
📅 Data: 30 października 2025 r.
🕛 Godziny: 12:00 – 17:00
📝 Rejestracja do: 24 października 2025 r.
Rejestracja poprzez: https://cloud.umww.pl/apps/forms/s/kgpgdHd4eciBqFTnQN6iyBKD
⚠️ Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
📩 Kontakt: drg.sekretariat@umww.pl