Japanese Food Market 8 czerwca (środa) 2022, godz:10.30-12.30

16.05.2022
Sekcje :
Kategorie :
Baner

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Staropolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej wraz z EU-Japan Center for Industrial Cooperation organizują webinarium dotyczące dostępu do japońskiego rynku spożywczego pn. Japanese Food Market.
 
Podczas dwugodzinnego webinarium ekspert EU-Japan Center for Industrial Cooperation:
·  przedstawi wyzwania rynku japońskiego
·  omówi cechy japońskiego rynku spożywczego
·  przedstawi główne sieci dystrybucyjne, największe firmy handlowe i targi
·  przybliży zapotrzebowanie na produkty spożywcze w Japonii
·  udzieli wskazówek firmom zainteresowanym rozpoczęciem eksportu na rynek japoński
·  umożliwi lepsze zrozumienie japońskiej kultury biznesowej
 
Udział w webinarium jest bezpłatny. Webinarium będzie prowadzone w języku angielskim.
 
Termin: 8 czerwca (środa) 2022, g.:10.30-12.30
 
Ekspert prowadzący: Eliza Klonowska-Siwak

Związana zawodowo z Japonią od 2002 roku. Specjalizuje się w doradztwie gospodarczym na japońskim rynku. Stypendystka dwóch stypendiów Monbusho przyznawanych przez rząd japoński, w tym stypendium podyplomowego na Uniwersytecie Tokijskim. Zajmowała się ułatwianiem inwestycji wiodących japońskich firm w Polsce, takich jak: Toyota, Bridgerstone i NGK. Pracowała także jako polska dyplomatka w Japonii.
Od 2020 roku w Nippoland Co. prowadzi polsko-japońskie projekty biznesowe z sektora spożywczego, energetycznego, bio-farmaceutycznego, kosmetycznego, motoryzacyjnego, IT, gier komputerowych oraz projekty infrastrukturalne.
Rejestracja na webinarium możliwa jest po wypełnieniu formularza elektronicznego dostępnego pod tym linkiem: Registration for Market Access workshop (Kielce, Poland) – 08 June 2022 | EU-Japan 

AGENDA WEBINARIUM
 
1.Generalcharacteristics of the Japanese market
Macroeconomic indicators
Demographic & social challenges of the Japanese economy
Environmental & climate challenges of the Japanese economy
 
2.Specific features of the Japanese agri-food market
Strong and weak points of the Japanese market
Tariff and non-tariff barriers in the Japanese market access
Foodself-sufficiency in Japan
Japanese agricultural market
Japanese organic market
Food distribution network in Japan
The largest trading companies in Japan
 
3.Food product export to Japan
Main food product exporters to the Japanese market
The largest foreign investors in the food sector in Japan
European goods in the eyes of the Japanese
Food trade fairs and exhibitions
Brand building in Japan
Tips for an exporter to Japan
 
4.Japanese business culture
A business card
Personal relations
Hierarchy
Trust
Negotiations
Consumer patriotism versus curiosity about novelties
 
Zapraszamy!