Webwriting – jak pisać do internetu, aby klienci chcieli czytać i kupować

25.08.2022
Sekcje :
Kategorie :
Baner

W ramach cyklu Szerokie Horyzonty – LifeScience Business Academy, zapraszamy na kolejne ze szkoleń realizowanych we współpracy z Google Firmy Jutra. Tym razem będzie to „Webwriting – jak pisać do internetu, aby klienci chcieli czytać i kupować”. Porozmawiamy o tworzeniu tekstów, które sprzedają i wzbudzają zainteresowanie czytelnika.

Wybierając się w internetową podróż w poszukiwaniu nowych klientów, bardzo często skupiamy się na celu zamiast na poszczególnych etapach tej wyprawy. Łatwo jest w ten sposób przegapić istotne szczegóły, dzięki którym możemy nasz cel osiągnąć znacznie szybciej i z lepszym skutkiem.

Czego dowiesz się na szkoleniu?

  • jak tworzyć wartościowe i merytoryczne teksty;
  • jak poprawić treści aby były bardziej przyjazne dla internautów;
  • w jaki sposób dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów;
  • jakie narzędzia warto w tym celu wykorzystać.

Zwiększ skuteczność swoich tekstów dzięki wykorzystaniu narzędzi oraz praktycznych wskazówek. Dowiedz się krok po kroku jak stworzyć teksty, które będą interesujące dla czytelników i równocześnie zwiększą sprzedaż.

Najbliższe ze spotkań już 6 września o godzinie 10:00.
Szkolenie jest bezpłatne.Zarejestruj swój udział!

Czy to szkolenie jest dla mnie?

Szkolenie adresowane jest do osób zainteresowanych efektywnym rozwojem działalności gospodarczej.
W trakcie spotkania skoncentrujemy się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomagają tworzyć unikalne, wartościowe i skuteczne teksty do internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych

Ekspertem tematu jest Agnieszka Kapusta  – Trener marketingu – Doradca Google w Programie Firmy Jutra;

Z marketingiem internetowym związana od 2012 r. Zajmuje się opracowaniem strategii działań promocyjnych w internecie oraz analizą ich efektów. Doświadczenie zdobywała w agencji interaktywnej, a następnie jako freelancer współpracowała z markami z tak różnych branż jak beauty, nieruchomości czy przemysł.

Głęboko wierzy, że analityka i odpowiednie dobrane kanały komunikacji to więcej niż połowa sukcesu. Aktualnie doradca w programie Firmy Jutra.

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszego Eksperta, wykorzystaj możliwość bezpośredniego zadawania pytań!


Zapisz się
  • CO:  Webwriting – jak pisać do internetu, aby klienci chcieli czytać i kupować
  • KIEDY:  6 września 2022, 10:00 – 11:30
  • GDZIE:  online
  • KOSZT:  bezpłatnie

Źródło